2015. március 15., vasárnap

EAH - Halottkémek Akcióban - 9. Fejezet - Kígyók között

Apple otthonában
Apple: A tegnap este szuper volt Daring!
Daring: Te tetted igazán széppé!
Apple: Ó milyen kedves vagy!!! Úgy szeretlek! :)
Daring: Én is! :)
Apple telefonja ekkor megcsörren
Apple: Ó ez Holly! Indulnom kell! 
Daring: Ne már! 
Apple: Bocsi de új ügyünk van!
FBI Iroda
Holly: Apple! Egy órát késtél!
Apple: Bocsi de elaludtam és tudod tegnap este Daringgal voltam! Nem aludtunk sokat... :D
Holly: Nem vagyok kíváncsi arra hogy mit csinálsz esténként a pasiddal! Engem az érdekel hogy miatta már többször is késtél és már rég ott kellene lennünk a tetthelyen!
Apple: Akkor meg mit problémázol? Menjünk oda!
A tetthelyen
Apple: A medencecsont alapján az áldozat nő volt úgy 16-17 éves a lábán harapásnyomok vannak a sápadt arca miatt azt mondanám méreg végzett vele
Holly: Oké le is írtam... Nos vigyék a hullát a Johnson Intézetbe!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia!
Apple: Megjött már a hulla?
Lizzie: Igen és már vizsgálatot is végeztem rajta!
Apple: Szuper! :)
Lizzie: Nos a harapásnyomok a lábán kígyóharapásra utalnak és a szétterjedt méreg a testében is kigyótól származik
Apple: Ez érdekes...
Lizzie: Igen és a ledurvább hogy több harapásnyom is van rajta ami legalább 15 másfajta kígyótól származik!
Apple: Szóval egy kígyókkal teli helyen ölték meg?
Lizzie: Igen
Apple: Hát nem volt kegyes hozzá a gyilkos...
Blondie: Sziasztok!
Apple: Szia!
Lizzie: Szia!
Blondie: A koponya segítségével rekonstruáltam az áldozat arcát nos ő itt Amanda Sly a Reed Nor
gimibe járt
Apple: Vajon ki akarna így megölni egy gimnazista lányt?
Blondie: Hát nem tudom...
Lizzie: Viszont mint mondani szoktam erre vagytok ti Hollyval!
Dexter: Sziasztok! A lárvák alapján az áldozat kb 2 napja lehet halott!
Apple: Oké köszi Dex! :)
Holly: Sziasztok!
Blondie: Hello!
Lizzie: Szia!
Holly: Nos kiderült hogy a lány gyilkosa egy még elő nem kerített sorozatgyilkos aki mérgeskígyókkal teli kabinokba gyömöszöli bele áldozatait majd elviszi a Rich hegyre ahol mi is találtuk Amandát!
Apple: Akkor egy pszihopata!
Holly: És nem is akármilyen! Máris adtam ki körözést ellene!
Apple: Oké!
Holly: Viszont van egy kis baj!
Apple: De mi?
Holly: A sorozatgyilkos minden második nap gyilkol és a hulla pont két napja halt meg
Blondie: Te jó ég! Ma is gyilkolni fog!
Apple: Meg kell akadályoznunk!
Holly: De hogyan? Azt sem tudjuk hogy hol öli meg az áldozatait!
Dexter: Ami azt illeti én tudom!
Holly: Na és hol van?
Dexter: Az áldozat ruháján fehér fenyő ágait találtam és mivel az EAH világában csak egy helyen van fehér fenyőerdő csak is ott lehet a kígyókkal teli hely!
Holly: Köszi Dex! Máris megyünk!
Fehérfenyő Erdő
Hollyék odaértek az építményhez
Holly: Az egyik szobában lehet a lány de vigyázz nehogy felmásszanak rád a kígyók!
Apple: Oké
Suttogták a lányok
Apple ekkor kinyitotta az ajtót és a kígyók csak úgy özönlöttek kifelé!
Apple: Ezek undorítók!
A lány: Segítség!!!! ÁÁÁÁÁ!!!
Apple: Máris megyek!
Apple ekkor kihozta a lányt a karjaiban
Holly: Nagyobb sérülései ugye nem lettek?
Apple: Meg sem harapták őt a kígyók mivel egy csövön lógott jó hogy meg tudta tartani magát! De a kezei már majdnem lecsúsztak a csőről amin fogószkodott!
Holly: Oké akkor semmi baj nincs!
Apple: Igen viszont a lány nagyon megrémült
Holly: Azt el tudom hinni! Oké vigyék haza a lányt!
Ekkor a sorozatgyilkos megjelent
Apple: Ott van!
Holly: Hé álljon meg!
Holly ekkor a gyilkos után futott és a sorozatgyilkos ekkor lőnni kezdett és véletlenül eltalálta Apple-t Holly ezután elkapta a gyilkost és odaadta a rendőröknek.
Rendőrtiszt: Te egy zseni vagy Holly! Ezt a bűnözőt már 4 éve kerestük!
Holly: Igazán nincs mit! Viszont mennem kell! Belelőtt a társamba!
Holly ekkor odament Apple-hez aki már a hordágyon feküdt
Holly: Apple!! Rajtad meg miért nem volt golyóálló mellény?? 
Apple ekkor elájult majd a mentők elvitték a kórházba
A kórházban
Apple hírtelen felkelt
Holly: Apple felkelt!
Az orvos ekkor bejött
Orvos: A pulzusa rendben van! Holnap után hazamehet!
Holly: Ennek örülök! :)
Apple: De mi történt?
Holly: Lelőttek és elájultál
Apple: Elkaptuk a sorozatgyilkost?
Holly: Igen! Elkaptuk!
Apple: Az jó :) De kérdezhetnék valamit?
Holly: Persze :) Kérdezz bátran!
Apple: Miért beszéltél velem olyan furcsán amikor Daringról beszéltem még reggel?
Holly: Mert kicsit idegesít hogy sokat beszélsz róla kicsit asszem féltékeny lettem rád mert te megtaláltad a szerelmet... De kérlek ne haragudj!
Apple: Nem haragszom! :) Biztos te is szeretnél már valakit!
Holly: Hát igen...
Daring: Sziasztok! Értesítettek hogy mi történt! Siettem ahogy tudtam!
Apple: Ó Daring! Még csokrot is hoztál!
Daring: Ez a legkevesebb ilyenkor!
Apple: Nagyon köszönöm! :)
Daring: Szívesen! Ugye jól vagy?
Apple: Igen de még egy napot bent kell feküdnöm 
Daring: Akkor nem olyan vészes a dolog
Apple: Rá se ránts! Holnap este megyek haza és olyan lesz mintha semmi sem történt volna! ;)
Holly: Viszont a holnapi ügyben akkor nem tudsz segíteni
Apple: Biztos kijelölnek helyettem egy másik csontszakértőt! Nem lesz vészes!
Holly: Hát annyira nem de te vagy a legjobb!
Apple: Köszi :)
Holly: Viszont most mennem kell majd holnap este bejövök és akkor elhozlak!
Apple: Oké! Szia!
Holly: Sziasztok!
Holly ekkor elment Daring pedig ott maradt este Apple-el a kórházban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése