2015. március 14., szombat

EAH - Halottkémek Akcióban - 8. Fejezet - A jótündér halála

FBI Iroda
Apple: Szia Holly!
Holly: Szia! Milyen volt az estéd? :D
Apple: Szuper! :D Daringgal voltam...
Holly: Gondoltam! xD Viszont új ügyünk van úgyhogy mennünk kell a tetthelyre!
Apple: Oké! :)
A tetthelyen
Apple: Nos az áldozat a medencecsont alapján nő volt úgy 30-35 év körüli és szúrások vannak a hátán 
Holly: Szóval leszúrták... De miért vannak szárnyai?
Apple: Nem tudom ez elég érdekes... A szárnyak igazinak tűnnek
Holly: Te találkoztál már ilyennel?
Apple: Még nem volt szerencsém...
Holly: Mindegy szállítsák át ezt a szárnyas izét a Johnson intézetbe!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Hello Apple!
Apple: Megjött már a hulla?
Lizzie: Igen és érdekes dolgot találtam!
Apple: Mondd!
Lizzie: Nos az áldozat hátán a szárnyak valódiak!
Apple: Mi? :o
Lizzie: Igen ez valóban furcsa de az eredmények valódinak mondták
Apple: Ez tényleg fura!
Lizzie: Na de most mennem kell szia!
Apple: Szia!
Dexter: Szia Apple! 
Apple: Hello! Mit találtál?
Dexter: Nos az áldozaton talált lárvák arra utalnak hogy a mi kis tündérkénk 5 napja halt meg 
Apple: Oké és találtál még valamit?
Dexter: Igen! A holttesten almafa levelei voltak
Apple: Akkor ezek szerint nem a tetthelyen ölték meg mert ott nem volt almafa
Blondie: Sziasztok!
Apple: Szia
Dexter: Szia
Blondie: Azonosítottam az áldozatot
Apple: Na és ki volt az illető?
Blondie: Nos az áldozat egy bizonyos Molly Fairy munkája nem ismert
Apple: Ez komoly?
Blondie: Igen és a neve alapján azt mondanám hogy ő a jó tündér keresztanya na és mi lehetett a munkája talán a rossz sorsú lányokon segített?
Apple: Hát igen ezek szerint tényleg a jó tündér keresztanya az áldozat
Holly: Apple! Máris vannak gyanusítottak!
Apple: Oké megyek! :)
A kihallgatóban
Holly: Nos Cinderella ön ugye a jótündér egyik kegyeltje volt
Cinderella: Igen kedvesen segített mindig hogy eljuthassak a bálba
Holly: Nem volt olyan alkalom amikor nagyon gyanúsnak tűnt?
Cinderella: Nem mindig nagyon boldog volt de miért? Valami rosszba keveredett?
Holly: Nem sajnos meghalt... Őszinte részvétem
Cinderella: Tessék? Az egyetlen ember aki kedves volt hozzám meghalt? Hát ki tehette ezt? :(
Holly: Nem tudjuk épp ezért nyomozunk az ügyben
Cinderella: Ezt el sem hiszem
Holly: És nem érezte azt hogy figyelik amikor a jótündérrel volt?
Cinderella: Nem
Holly: Értem nos köszönöm hogy befáradt és a segítségünkre volt
Cinderella: Mi lesz most velem? :(
Hamupipőke ekkor kiment a kihallgatóból
Apple: Szerinted ő volt?
Holly: Nem hiszen ha megölte volna csak magával szúrt volna ki
Apple: Ez igaz...
Holly: Na de most be fog jönni egy újabb gyanusított Lady Tremaine Hamupipőke mostohaanyja
Apple: Oké
Holly: Üdvözlöm Lady Tremaine!
Lady: Viszont! Milyen ügyben kerestek?
Holly: A jótündért meggyilkolták
Lady: Ó tényleg? Végre! Utáltam azt a nőt!
Holly: Nos ön az egyelten aki eddig rosszat mondott az áldozatról de miért utálja ennyire?
Lady: Mert ő mindig a másik oldalon állt! 
Holly: Vagyis a jón?
Lady: Igen! Tönkre akarom tenni Hamupipőke életét de ő csak megszépíti!
Holly: Szóval volt indítéka mondja csak van almafa a kertjében?
Lady: Igen! Az a kedvenc fám! De miért?
Holly: A holttesten almafa leveleit találtuk
Apple: És ebből következik hogy ön volt a tettes!
Lady: Dehogy is! Szent igaz hogy nem kedveltem de nem öltem meg!
Apple: Ezt magyarázza a bíróságnak!
Dexter ekkor felhívja Apple-t
Apple: Dexter hív!
Holly: Vedd fel addig átadom a Lady-t a rendőröknek! Majd beviszik a börtönbe
Apple ekkor kiment a kihallgatóból
Apple: Dexter! Tudod hogy kihallgatáson vagyok mi az a nagyon fontos dolog?
Dexter: Nos az áldozatot egy hihetetlenül éles pengéjű késsel szúrták le!
Apple: Azt tudom 
Dexter: Na és eszedbe jutott már hogy talán kéne egy ilyet keresni Hamupipőkéék lakásában?
Apple: Nem! De köszi az ötletet! Indulunk is!
Hamupipőkéék házában
Holly: Na találtál valamit?
Apple: A konyhai kések közül egyik sem volt a gyilkos fegyver valahol el van rejtve a házban!
Holly: Talán nézd át a Lady hálószobáját!
Apple: Oké
10 perccel később...
Apple: Tremaine szobájában nem volt semmilyen kés
Holly: Akkor nézd át Hamupipőke szobáját!
Apple: Ez most komoly? De pont te mondtad hogy ő nem tehette!
Holly: Csak úgy a biztonság kedvéért nézd át!
Apple: Felőlem...
10 perccel később...
Apple: Hamupipőke szobájában nem volt semmi
Holly: Akkor viszont a mostohatestvérek szobája következik!
10 perccel később...
Apple: Megvan a gyilkos fegyver! A lányok komódjában volt!
Holly: Akkor ezek szerint nem a tettest tartóztattuk le viszont már csak azt kell megtudnunk hogy melyik lány volt a tettes!
Apple: Szóval bevisszük a kést a Johnsonba egy kis DNS vizsgálat erejéig!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie! Megtaláltuk a gyilkos fegyvert kérlek végezz rajta DNS vizsgálatot!
Lizzie: Máris!
1 órával később...
Lizzie: A két lány közül Drizella volt a gyilkos!
Holly: Oké! Induljunk a kihallgatóba és hívjuk be Drizellát!
A kihallgatóban...
Holly: Tudjuk hogy maga a tettes úgyogy vagy elmondja hogy mi történt vagy....
Drizella: Igen igen tudom beperelnek nyomozás akadályozása miatt
Holly: Ezt honnan tudja?
Drizella: Nézek krimiket...
Holly: Akkor ezek szerint azt is biztos tudja hogy mi történik a gyilkosokkal!
Drizella: Jó igen valójában én voltam!
Apple: De miért?
Drizella: Az egyik alkalommal anyáék itthon hagytak és nem vittek el a bálba mert nem öltöztem fel időben készítettem megamnak egy szendvicset...
Holly: Folytasd
Drizella: Nos láttam hogy egy szárnyas nő gyönyörű báli ruhát varázsol Hamupipőkének majd hintót készített neki tökből és Hamupipőke elindult a bálba ekkor hihetetlenül féltékeny lettem a mostohatesómra a kés pedig amivel a szendvicsemet vajaztam épp a kezemben volt és arra gondoltam hogy a tündér ne tudjon többet segíteni Hamupipőkének...
Apple: Megölte!
Drizella: Igen! Épp háttal volt nekem és akkor leszúrtam! De már látom hogy nagy hiba volt!
Holly: Nem is tudná mennyire! Viszont most letartóztatom a jótündér keresztanya meggyilkolásának ügyében!
Holly ekkor átadta Drizellát a rendőröknek azok pedig bevitték a börtönbe Lady Tremaine-t pedig kihozták ugyanis nem ő volt a tettes.
Holly: Hát ez sem volt egy átlagos ügy!
Apple: Igen! :)
Holly: Elmegyünk koktélozni?
Apple: Igen de most hamarabb kell hazamennem mert Daring már biztos halálra fogja aggódni magát hogy hol vagyok már
Holly: Oké de azért megyünk? :D
Apple: Persze!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése