2015. március 13., péntek

EAH - Halottkémek Akcióban - 7. Fejezet - Erdei haláleset

FBI Iroda
Holly: Szia Apple!
Apple: Szia miért van nálad bőrönd?
Holly: Elutazok az unokatesóm esküvőjére
Apple: Akkor mi lesz az üggyel?
Holly: Kijelölnek egy másik ügynököt addig amíg haza nem érkezek
Apple: Értem :)
Holly: Viszont most indul a gépem úgyhogy mennem kell szia majd Duchess mindent elmond!
Apple: Oké! Jó utazást!
Duchess: Jó reggelt Apple!
Apple: Jó reggelt! Holly épp most ment el
Duchess: Épp ezzel kapcsolatban szerettem volna mondani valamit
Apple: Hallgatlak!
Duchess: Szeretném bemutatni ideiglenes társát Daring Charming FBI ügynököt Holly ügynök visszaérkezéséig ő lesz a társa!
Daring: Üdvözlöm!
Apple: Hello! :)
Duchess: Most pedig mennem kell maguk meg tegyék azt amit kell!
Duchess ekkor kiment az irodából
Apple: Szóval a jelentés szerint az áldozatot az állami erdőben találták meg
Daring: Menjünk is a helyszínre!
Apple: A számból vette ki a szót!
Daring: Kérem hadd tegeződjünk!
Apple: Oké :)
A helyszínen
Apple: Nos a medencecsont alapján az áldozat nő volt úgy 30 év körüli, több tüske is található a hátában más halálra utaló dolog nincs az áldozaton
Daring: Oké szállítsák át a hullát a Johnson Intézetbe!
Apple: Ez jó ötlet!
1 órával később...
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Hello Apple!
Apple: Meghozták már a hullát?
Lizzie: Igen a gyomortartalom alapján az áldozat sok vizet nyelt mielőtt meghalt a tüskék átszúrtak minden jelentősebb belső szervet ezeknek a szerveknek a működése leállt így halt meg az áldozat
Apple: Értem... 
Lizzie: Na és milyen az új társ? 
Apple: Ilyen gyorsan terjednek a hírek?
Lizzie: Nem is hinnéd mennyire! :D
Apple: Hát Holly jobb volt
Lizzie: Ezt hogy érted?
Apple: Nagyon illemtudó akar lenni nem szeretem ha a fiúk nagyon úriemberként viselkednek
Lizzie: Hmm... Sajátos elképzelésed van a pasik iránt
Apple: Ez baj?
Lizzie: Dehogy is!
Lizzie ekkor kiment a laborból
Blondie: Szia Apple!
Apple: Szia!
Blondie: Azonosítottam az áldozatot! A neve Emma Rich az állami erdő egyik túravezetője
Apple: Akkor ezért volt ott a hulla
Blondie: Igen na és milyen az új társad? Hallottam hogy férfi bejön neked?
Apple: Az arcvonásai és az izomzata miatt helyesnek mondanám de...
Blondie: De?
Apple: Túl illemtudó! Te nem tudod miért van ez?
Blondie: Ó drágám! Ez azért van mert ha veled van zavarban érzi magát
Apple: De miért? 
Blondie: Mert tetszel neki!
Apple: Ez komoly?
Blondie: Ez egyértelmű! Ha neked tetszik és ha neki te is tetszel miért nem adtok egy eséjt magatoknak?
Apple: Nem ismerem még annyira...
Blondie: Erre való a randi!
Apple és Daring megbeszélték hogy este randizni mennek. Minden jól sikerült Apple és Daring teljesen egymásba szerettek a vacsora után pedig Apple Daringnál töltötte az éjszakát.
Reggel 8:00
Apple: Gyerünk Daring! Kelj fel! Még nem oldottuk meg az ügyet!
Daring: Ajj ki akar ilyenkor ügyeket megoldani?
Apple: Mondjuk én! Attól még hogy szeretlek a munkám ugyanolyan fontos marad mint eddig!
Draing: Jó készülődök! De hova megyünk először?
Apple: A Johnson intézetbe!
Daring: Oké
Johnson Intézet
Dexter: Sziasztok! 
Daring: Jó reggelt!
Appel: Szia! Találtál valamit?
Dexter: Igen az áldozat hátában egy bizonyos halfajta tüskéi voltak vagyis a "Tűzhal" tüskéi és kb 3 napja hallhatott meg
Apple: Értem de hogy jön össze a kettő?
Dexter: Mármint milyen kettő?
Apple: Az áldozat a halála előtt sok vizet nyelt és a tűzhal tüskéi okozták a halált
Daring: Megvan! Az áldozatot belelökték az állami erdőben található folyóba az ráesett egy tűzhalra és meghalt!
Apple: Ez remek feltételezés! Szerintem is így ölhették meg a hullát!
Daring: Ki is kértem az erdő kameráinak felvett anyagait és a halál időpontjában egy fekete kabátos alak ment be a kapun akinek hosszú fekete göndör haja volt és narancssárga napszemüvege a hajában utána kutattam az áldozat ismerőseinek és találtam is egy ilyen nőt Emma barátnője volt egy bizonyos Linda Horn
Apple: Szóval ő lehet a tettes! Kiváló munkát végeztél!
Daring: Köszönöm :)
Dexter: Na nekem most mennem kell!
Apple: Nekünk is! Ki kell kérdeznünk Lindát!
A kihallgatóban Linda bevallotta hogy ő volt a gyilkos az indítéka az volt hogy egy pasin veszekedtek Linda dühében belelökte a barátnőjét a tóba Emma pedig ráesett egy tüskehalra ami végzett vele.
Daring ekkor átadta a tettest a rendőrségnek azok pedig bevitték a börtönbe.
Apple: Holly hív!!
Daring: Akkor vedd fel! :)
Apple: Szia Holly! Hol jársz?
Holly: Most értem vissza nagyon jó volt de ki tudnál jönni értem?
Apple: Persze!!
A reptéren
Apple: Szia Holly! Már hiányoztál!!
Holly: Szia!!
Apple: Milyen volt??
Holly: Nagyon jó! Remélem boldogok lesznek! És az esküvő is szuper volt!
Apple: Akkor ezek szerint minden jól ment!
Holly: És addig erre felé mi történt?
Apple: Épp ezt akartam mondani!!! Összejöttem az ügynökkel aki helyettesített téged! :D
Holly: Tényleg? :O Két napig nem vagyok itt és máris szerzel egy pasit? xD
Apple: Igen! :D
Holly: Örülök hogy rátaláltál a szerelemre! :)
Apple: Hát még én! Viszont szeretném is bemutatni!
Holly: Ő is eljött?
Apple: Igen! 
Apple ekkor bemutatta Daringot Hollynak és hárman megünnepelték a nagy hazaérkezést egy egy koktél társaságában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése