2015. március 12., csütörtök

EAH - Halottkémek Akcióban - 6. Fejezet - A járvány

FBI Iroda
Apple: Szia Holly!
Holly: Szia! Behoztak egy hullát ami elég érdekesen néz ki és jelenleg azonosítatlan
Apple: Behozták? De nem meg szokták várni amíg a tetthelyre megyünk?
Holly: Általában igen viszont ha meglátod a holttestet jobbnak fogod gondolni hogy nem mentünk el
Apple: És hol van?
Holly: A Johnsonban
Apple: Akkor irány a Johnson Intézet!
Johnson Intézet
Apple: Ez nem semmi! Ilyet nem nagyon lehetett eddig látni
Lizzie: A holttestet megtámadta egy gombaféle ami eddig még nem ismert viszont azt tanácsolom hogy senki se nyúljon hozzá mert lehet hogy aki érintkezésbe kerül vele az megbetegedik
Apple: De akkor így hogy azonosítsam a hullát?
Lizzie: Mindenki vegyen fel védőfelszerelést! Apple te is és majd kesztyűben hozzáérhetsz!
Apple: Máris megyek!
Holly: Én pedig nem lábatlankodok itt megyek az irodámba
Lizzie: Oké
Fél órával később...
Lizzie: Megállapítottam hogy a hullán tényleg vírus van
Apple: Akkor mit tegyünk?
Lizzie: Hát ugyanúgy fogjuk kezelni mint a többi hullát viszont a lényeg hogy szigorúan csak felszerelésben lehet hozzáérni!
Apple: Oké viszont én már meg is állapítottam hogy az áldozat nő volt úgy 20 év körüli
Lizzie: Köszi az infót én pedig átviszem a koponyát Blondie-nak
Apple: Oké menj csak!
Blondie laborjában
Lizzie: Szia Blondie! Meghoztam a koponyát!
Blondie: Szia és köszi :) Máris rekonstruálom az arcmintákat!
Lizzie: Oké én várok...
Blondie: Nos összevetem a koponya alakját és a csontok elhelyezkedését megkeresem a kapott archoz hasonló eltűnt személyt ééééés már meg is van!
Lizzie: Ó ez szuper!
Blondie: Az áldozat egy bizonyos Barbara Swift
Lizzie: Foglalkozása?
Blondie: Biológus volt
Lizzie: Nocsak nocsak biológus akkor szerintem az egyik munkatársa tehette az ilyen emberek értenek a fertőzésekhez!
Blondie: Hát lehetséges viszont ilyen esettel ahol a hullában vírus van nem nagyon találkozhattunk
Dexter: Sziasztok! A gombák kb 2 napja kerülhettek rá
Blondie: Szóval akkor két napja halott! Felhívom Apple-t és megmondom neki
Dexter: Oké én meg elmegyek és iszok egy forrócsokit
A kocsiban
Holly: Szóval ezek szerint a holttestet vírus uralja?
Apple: Igen akár egy járványt is elindíthat
Holly: Az komoly...
Apple: Hát igen viszont szerencsére egyenlőre senki sem kapta el kivéve ha a tettes puszta kézzel hozzá nem nyúlt a halál beállta előtt
Holly: Most Barbara egyik munkatársát fogjuk kihallgatni és most ide is értünk
A kihallgatóban...
Holly: Nos ön ugye az áldozat egyik munkatársa Nick 
Nick: Igen nagyon sajálom ami történt
Holly: Közel állt hozzá?
Nick: Igen de csak barátilag
Holly: És hol tartózkodott pontosan a halálakor?
Nick: TV-ztem otthon 
Apple: Tudja ezt valaki igazolni?
Nick: Nem egyedül élek
Apple: Értem szóval alibije nincs
Holly: Ennyi lett volna amit tudni szerettünk volna viszont kérem az ügy lezárásáig maradjon a városban! Most pedig viszlát!
Nick ekkor kiment a kihallgató helységből
Apple: Nekem elég furcsának tűnt folyton köhögött és vakarózott
Holly: Lehet hogy elkapta a járványt?
Apple: Lehetséges...
Apple és Holly végül sok hozzátartozóz kihallgatott de egyik sem mutattott fel tüneteket csakis Nick Barbara egyik munkatársa
Johnson Intézet
Lizzie: Ó Apple dejó hogy itt vagy!
Apple: Miért észrevettél valamit?
Lizzie: Igen! Megállapítottam az ismeretlen vírus tüneteit és teljesen egyeznek Nick tüneteivel!
Apple: Szóval Nick volt az de vajon miért tehette?
Lizzie: Na és erre vagy te és Holly! Derítsétek ki!
A kihallgatóban
Holly: Valamit nem mondott el nekünk mi pedig rájöttünk valamire!
Nick: És mire?
Apple: Az eddig ismeretlen vírus tünetei megvannak magán valószínüleg érintkezett a hullával
Holly: Na erre mit tud mondani?
Nick: Nos... Barbara nagyon kedves lány volt ő megértett mindig viszont egyszercsak rájöttem hogy teljesen szerelmes vagyok belé elmondtam neki és ő visszautasított! Pedig már régóta ismert és még csak annyi tisztelet nem volt benne irántam hogy esélyt adjon a szerelmünknek
Apple: Szóval volt rá indítéka és mostmár bizonyíték is van arra hogy maga tette szóval mondja el hogy mégis hogyan ölte meg Barbarát
Nick: Nagyon bosszús voltam kifejlesztettem egy gombafajtát amit hogyha belélegeznek akkor halált okoz megkértem Barbarát hogy szagolja meg és 2 perc után már a földön hevert a vírus ezáltal átterjedt az egész testébe így lett ő maga is fertőző viszont amikor kivittem a szabadba kiesett a nájlon zsákból én pedig visszanyomtam a fejét hogy csússzon vissza ekkor rájöttem hoyg én is megfertőződtem
Apple: De Barbara hitt magában! Hitt magában hogy nem akar rosszat és ezzel nem csak barbarát ölte volna meg hanem több millió embert is ha elterjed a járvány! Mondja belegondolt valaha is ebbe?
Nick: Igen és már nagyon bánom :(
Holly: Nos mivel bevallotta az egészet most letartóztatom Barbara Swift meggyilkolásának ügyében!
Holly ekkor átadta a tettest a rendőröknek azok pedig börtönbe vitték.
Holly és Apple ekkor mint minden ügy végén elmentek koktélozni a "White Horse" bárba a járvány pedig végül nem terjedt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése