2015. március 11., szerda

EAH - Halottkémek Akcióban - 5. Fejezet - Szerelem nélkül

FBI Iroda
Apple: Szia Holly! Új ügyünk van?
Holly: Pontosan!
Apple: Akkor talán menjünk el a tetthelyre!
Holly: Oké
Apple és Holly ekkor beültek a kocsiba és elindultak a helyszínre
A tetthelyen
Apple: Nos a halál oka egyenlőre ismeretlen sehol egy szúrás vagy lőtt seb
Holly: Ez érdekes...
Apple: A medencecsont alapján az áldozat férfi úgy 40 év körüli
Holly: De hogy hallhatott meg?
Apple: Lehet hogy rákban halt meg vagy megmérgezték
Holly: Ha rákban halt volna meg akkor miért nem temették el? Ez csakis gyilkosság lehetett!
Apple: Igen nagyobb a valószínüsége annak hogy gyilkosság történt! Most pedig szállítsák át a hullát a Johnson intézetbe!
Holly: Hallottátok fiúk! Irány a Johnson!
Johnson Intézet
Apple: Megjöttek már a maradványok?
Lizzie: Igen és át is vizsgáltam
Apple: És mit találtál?
Lizzie: Nagy mennyiségű mérget
Apple: Szóval tényleg megmérgezték...
Lizzie: Na nekem most mennem is kell!
Apple: De hova mész ilyen hamar?
Lizzie: Én már elvégeztem a feladatomat és a fiúmmal Austinnal együtt ünnepeljük a valentín napot
Apple: Ma valentín van?
Lizzie: Igen és ami azt illeti még ruhám sincs a randihoz úgyhogy most mennem kell!
Lizzie ekkor elment...
Dexter: Szia Apple!
Apple: Hello Dex! 
Dexter: Egy személyes dologról szeretnék kérdezni!
Apple: Hallgatlak!
Dexter: Nos nem igazán tudom hogy mit vegyek Ravennek valentínnapra tudnál segíteni?
Apple: Egy bonbon, virágycsokor és egy vacsora vagy mozi le fogja nyűgözni de mindenki a valentín nappal jön? Ez is csak ugyanolyan nap mint a többi!
Dexter: Ezt nem csak azért mondod mert neked nincs pasid? 
Apple: Dehogy is! Csak nem értem hogy miért fújják fel annyira az emberek
Dexter: Hát tudod a szerelem nagy dolog mivel tudod hogy a szerelmedre számíthatsz és amikor veled van annál nincs jobb érzés!
Apple: Ha te mondod... Viszont találtál valamit a hullával kapcsolatban? Csak hogy a munkáról is beszéljünk
Dexter: A kukacok már nagyon megzabálták kb. 3 napja lehet halott az illető
Apple: Oké köszi
Blondie: Apple! Lizzie átküldte a koponyát és rekonstruálni is tudtam!
Apple: Ez jó hír!
Blondie: Az áldozat egy bizonyos Alexander Long és így néz ki
Apple: Nekem nem ismerős... Szerinted rossz dolog ha valakinek nincs még szerelme?
Blondie: Nem feltétlenül! De miért kérdezed?
Apple: Dexter ma azt mondta hogy jót tenne nekem ha lenne egy fiúm
Blondie: Ez tény! De ha te úgy érzed hogy még nem állsz készen egy kapcsolatra akkor ne menj bele!
Apple: Köszi a tanácsot!
Blondie: Nincs mit! :)
Holly: Megvolt már a rekonstruálás?
Blondie: Igen tessék itt van a kép 
Holly: Oké felívom az irodát és iderendelik a hozzátartozóit!
A kihallgatóban
Holly: Ugye ön az áldozat felesége Brianna
Brianna: Igen
Holly: A férje megölésének ügyében nyomozunk
Brianna: Gondoltam, el sem hiszem hogy már nincs köztünk! :(
Holly: Nos hol volt a halál időpontjában?
Brianna: A plázában
Holly: Tudja ezt valaki igazolni?
Brianna: Persze! A barátnőmmel voltam
Holly: Ismer olyan személyeket akik közel álltak Alexanderhez?
Brianna: A munkatársaival elég sokszor együtt volt de másokról nem tudok
Holly: Értem... Köszönjük hogy itt volt!
Holly és Apple az aulában beszélgetnek...
Apple: Neked van fiúd Holly?
Holly: Még nincs
Apple: Akkor te megtudsz érteni! Te érted miért tartja mindenki olyan nagy dolognak a valentín napot?
Holly: Ez a szerelmesek ünnepe ezt tudom viszont én sem értem és lehet hogy furcsán fog hangzani de néha rosszul érzem magam emiatt
Apple: Hogy nincs szerelmed?
Holly: Igen a szingliknek rossz szokott lenni a valentín nap te nem érzetél még így?
Apple: Én eddig nem nagyon foglalkoztam vele viszont az idegesít hogy mindenki erről áradozik
Holly: Igen! :) Az falóban idegesítő! Na de most megjött a többi gyanusított is!
Holly és Apple ekkor Alexander sok barátját kihallgatták viszont még mindig az áldozat felesége volt a leggyanúsabb...
Johnson Intézet
Dexter: Hello Apple!
Apple: Szia! Találtál valamit?
Dexter: Igen moziba viszem és veszek neki egy szál rózsát és doboz bonbont
Apple: Oké de a gyilkossággal kapcsolatban kérdeztelek
Dexter: Ja! Nos az áldozat száján DNS mintákat találtam amik nem az övé voltak
Apple: Jó de ki DNS-ével hasonlítsuk össze?
Dexter: Talán először a feleségéével
Apple: Ez jó ötlet!
Apple ekkor újra berendelte a feleséget és DNS mintát vett tőle majd bevitte a Johnson Intézetbe
Dexter: Ezek egyeznek! A feleség volt a tettes!
A kihallgatóban
Holly: DNS mintákat találtunk az áldozat száján ami érdekes! Pont egyezik a megáéval!
Brianna: Hogy találtak rajta DNS mintát ha szabad kérdeznem?
Apple: A gyilkos egy teába rakta a mérget a poharon pedig rajta maradt a DNS mintája és amikor az áldozat ivott belőle a DNS-e is belekerült a szájába
Brianna: Ez logikus érv...
Holly: Van itt még más is. Utána néztünk egy kicsit és a barátnője a gyilkosság napján franciaországban fizetett a hitelkártyájával
Apple: Szóval a barátnője még csak az országban sem volt amikor az eset megtörtént úgyhogy vagy elmondja hogy mit tett vagy vádaskodni fogunk!
Brianna: Nos... Alexanderrel már nem volt éppen fényes a házasságunk, el akart hagyni én mondtam neki hogy még változtathatunk a dolgokon viszont ekkor ő azt mondta hogy egy másik nő miatt szeretne elhagyni ekkor nagyon dühös lettem és veszekedtünk is. Majd reggel készítettem neki egy teát a reggeli mellé ő megitta és fuldokolni kezdett 5 perc után meghalt a hullát pedig kivittem a legközelebbi erdőbe a kocsimmal
Apple: Érdekes hogy pont pár nappal valentín előtt ölte meg a férjét...
Holly: És mivel bevallotta a gyilkosságot most le kell tartóztatnom!
Holly ekkor átadta a feleséget a rendőröknek majd Apple-el együtt elindultak Johnson intézetbe
Apple: Sziasztok!
Holly: Hello!
Blondie: Sziasztok! Ti mit fogtok csinálni ma este?
Holly: Nem tudom
Apple: Én sem
Blondie: Én elmegyek vacsorázni a barátommal biztos nagyon jó vacsit fog szervezni!!! Úgyhogy megyek is!
Apple: Ilyen hamar? A többiek hol vannak?
Blondie: Ma mindenki hamarabb ment el az ünnep miatt viszont mostmár tényleg megyek sziasztok!
Apple: Szia! :)
Holly: Érdekes hogy mindenki csinál ma este valamit mi pedig csak ülünk itt szerelem nélkül
Apple: Blondie azt mondta hogy nem kell rosszul éreznünk magunkat miatta! Hisz nem eröltethetjük a szerelmet ha még nem állunk készen egy kapcsolatra!
Holly: Ez igaz! Szeretnéd a valentín napot a társaddal tölteni? :D
Apple: Az attól függ! :D
Holly: Menjünk shoppingolni! Attól mindig jól érzem magam és egy jó baráttal igazán szuper lesz!
Apple: Oké menjünk!
A Valentín nap mindenkinek nagyon jól sikerült Holly és Apple pedig rájött hogy a valentín napot nemcsak azok élvezhetik akik párkapcsolatban vannak hanem még a legjobb barátnők is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése