2015. március 10., kedd

EAH - Halottkémek Akcióban - 4. Fejezet - Lány a mézben

FBI Iroda 
Apple: Szia Holly!
Holly: Hello! Új hullánk van!
Apple: Gondoltam :)
Holly: Szerintem menjünk is ki a tetthelyre!
Apple: Oké 
A tetthelyen...
Holly: Hű ez nem semmi! De miért van olyan sárga trutyiban?
Apple: Nem tudom... A bordákon több törés nyoma található valószínüleg az áldozat halála előtt sokszor elesett
Holly: Biztos menekülés közben...
Apple: A medencecsont alapján az áldozat nő nemű volt úgy 16-17 éves
Holly: Szóval egy tini?
Apple: Nagyon úgy néz ki... Viszont késnyomok vannak a mellkason és kb. úgy 3 napja lehet halott ez a "trutyi" pedig méz!
Holly: Méz? Ez érdekes...
Apple: Ez csak tudomány! 
Holly: Értem! :) Jól van szállítsák át a hullát a Johnson intézetbe!
Johnson Intézet
Blondie: Hello Apple!
Apple: Szia! Megjött már a hulla?
Blondie: Igen! Lizzie nemrég hozta át hozzám a koponyát és a rekonstruálás már meg is volt az áldozat egy bizonyos Nora Parker. Az Ever After High gimibe járt.
Apple: Mint mi! :)
Blondie: Igen azok a szép idők...
Apple: Ja! Viszont most megyek és átnézem még a csontokat!
Blondie: Oké
Apple termében...
Dexter: Hello Apple!
Apple: Szia Dex! A sebek alapján az áldozatot egy kiélezett pengéjű késsel szúrták le
Dexter: Értem... 
Apple: Amúgy Raven nem fogadta rosszul hogy lecsuktuk az anyját?
Dexter: De :/ végül viszont már kezdte elfogadni!
Apple: Akkor jó! :)
Lizzie: Apple! Végre megtaláltalak! 
Apple: Szia Lizzie mondd!
Lizzie: Amikor behozták a hullát átvizsgáltam a gyomortartalmát és rendkívül sok bacilust találtam benne ez pedig arra utal hogy nem épp egy öt csillagos lakhelyen lakhatott
Apple: Értem...
Holly: Gyere Apple! Vannak ganyusítottak is!
Apple: Máris megyek! 
A kihallgatóban...
Holly: Maga ugye az áldozat édesanyja
Az áldozat anyja: Igen. El sem hiszem ami a lányommal történt!
Holly: Mikor látta utoljára Norát?
Az áldozat anyja: Úgy 3 nappal ezelőtt jelentettem is a rendőrségnek
Holly: Értem... És kikkel barátkozott?
Az áldozat anyja: Az iskola beli haverjaival inkább fiú barátai voltak
Holly: Ön hol tartózkodott a halálesetkor?
Az áldozat anyja: Épp bevásárolni voltam a hitelkártyámat is lenyomozhatják!
Holly: Oké köszönjük! Most elmehet
Az áldozat anyja: Viszlát! Találják meg a lányom gyilkosát!
Apple: Meg fogjuk! Bízzon bennünk!
Holly: A második gyanusítottunk Nora barátja Kenneth
Apple: Oké
Holly: Jó napot Kenneth!
Apple: Szia
Kenneth: A barátnőm megölésének ügyében nyomoznak?
Holly: Igen
Kenneth: Még mindig nem hiszem el hogy meghalt... :(
Apple: Elhisszük! Biztos rossz lehet magának... :/
Holly és Apple kihallgatták Kent is majd elmentek a Johnson intézetbe...
Johnson Intézet
Lizzie: Sziasztok! Nora szervezetében heroint találtam
Holly: Tehát Linda drogos volt?
Lizzie: Igen talán a barátai miatt...
Apple: A barátja nagyon furán nézett ki lehet hogy ő szoktatta rá!
Holly: Hívjuk vissza!
Apple: Oké
A kihallgatóban...
Holly: Maga adta az anyagot Norának?
Kenneth: Ha bevallom mit kapok?
Apple: Semmi most gyilkosság ügyben nyomozunk nem dílereket keresünk!
Kenneth: Oké és igen én voltam
Holly: Miért tette ezt? Miért szoktatta rá?
Kenneth: Csak jót tettem vele! Az anyja folyton csak piszkálta a tanulmányi eredményei miatt le kellett valahogy higgadnia!
Apple: Szóval ezzel magyarázza hogy droggal tömte a barátnőjét?
Kenneth: Hé azt mondta hogy nem lesz semmi baj ha elmondom!
Apple: Igen viszont ha valami okból ön a gyilkos akkor intézetbe zárjuk!
Holly: Hol volt a haláleset idejében?
Kenneth: Otthon
Holly: Tudja ezt bárki is megerősíteni?
Kenneth: Nem
Holly: Szóval nincs biztos alibije... Maradjon itt!
Dexter ekkor telefonon hívta Apple-t.
Dexter: Hello Apple! Itt vagy?
Apple: Igen
Dexter: Megtudtam valamit!
Apple: És mit? 
Dexter: Az áldozaton vérnyomok voltak
Apple: Még jóhogy!
Dexter: De nem mindegyik az övé!
Apple: Tényleg?
Dexter: Igen! Kérj DNS mintát Kennethtől és hozd be a Johnsonba addig pedig ne menjen el a kihallgatóból!
Apple: Oké!
Apple ekkor kirakott Kenneth elé az asztalra egy pohár vizet Ken ivott belőle ezáltal rákerült a DNSe.
Apple: Ezt most elvinném!
Kenneth: De miért?
Apple: Csak a DNS-s kellett!
Kenneth: Ebbe nem egysztem bele! Hol a bírói végzés?
Holly: Tessék itt van!
Johnson Intézet
Apple: Tessék itt van!
Dexter: Köszi! A DNS minták egyeznek! Ken szúrás közben magát is megsebesítette így került rá Norára az ő vére is!
Holly: Szóval ő volt! Menjünk vissza a kihallgatóba!
A kihallgatóban
Holly: Mindent tudunk! Úgyhogy vagy elkezd dalolászni vagy feljelentem nyomozás akadályozása miatt!
Kenneth: Nos Nora már már kezdett egyetérteni az anyjával. Fősulira akart menni és azt mondta hogy szakítani akar én nem akartam ezt és veszekedtünk a pillanat hevében pedig leszúrtam a bicskámmal
Apple: És nem is érez bűntudatot?
Kenneth: Nem! Az az olcsó ribi el akart hagyni amikor én úy szerettem!
Holly: Ja! Annyira szerethette hogy drogokkal tömte!
Apple: És miért áztatta mézben a hullát?
Kenneth: Azért hogy ragadósabb legyen és ne tudják kihúzni belőle a hullát ha megtalálják de hát ezek szerin sikerült kihúzniuk...
Apple: Még szép hogy sikerült! Ennek az ötletnek semmi értelme nem volt hisz mindenki tudja hogy a méz nem olyan ragadós mint a ragasztó!
Holly: Hát úgy látszik mégsem mindenki viszont mivel most bevallotta hogy megölte a barátnőjét letartóztatom Nora Parker megölésének ügyében! Joga van hallgatni minden amit mond felhasználható ön ellen a bíróságon!

Holly ekkor átadta a rendőröknek Nora fiúját ezzel pedig lezárult az ügy majd pedig mint szoktak elmentek Apple-el meginni egy koktélt a "White Horse" bárban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése