2015. március 9., hétfő

EAH - Halottkémek Akcióban - 3. Fejezet - Egyszervolt egy gyilkosság

A Johnson intézetben...
Holly: Szia Apple! Új hulla vár ránk!
Apple: Szuper! Vagyis hát nem úgy szuper csak tudod hogy értem... xD
Holly: Kapisgálom...
Apple: Na és hol találták meg?
Holly: A bűbájos erdőben
Apple: Akkor mire várunk? Menjünk oda!
Holly és Apple beszálltak a kocsiba és elindultak a tetthelyszínre...
Holly: Hát ez még rosszabb mint az előző!
Apple: Hogy voltál te eddig is FBI ügynök ha egy hullától rosszul vagy?
Holly: Hát úgy hogy én eddig az irodai osztályon voltam! Amúgy köszi a megértésed...
Apple: Ó akor már értem! És ne engem vádolj amiatt hogy nem tudok mindent rólad!
Holly: Oké de foglalkozzunk már a hullával!
Apple: A medencecsont alapján az áldozat férfi volt úgy 30 év körüli, a bordákon több lőtt seb is található és úgy 5 napja lehet halott
Holly: Meg tudod állapítani hogy hanyas fegyverrel lőtték le?
Apple: A csontok sérülése és a lőtt seb nagysága alapján úgy 22-esre tippelnék
Holly: Megvan... Le is jegyzeteltem! :)
Apple: Kérem a holt testet szállítsák át a Johnson intézetbe!
A Johnson intézetben...
Lizzie: Megjött már a hulla?
Holly: Még szép! A kocsitól egyenesen hozzád viszik a szállítók!
Lizzie: Oké köszi az infót!
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Hello Apple! Ó már meg is hozták a hullát!
Apple: Oké ugyis csak ezt a lapot szerettem volna átadni
Lizzie: Mi ez?
Apple: Ezen vannak a hulláról megállapított adataim
Lizzie: Oké köszi! 
Blondie: Sziasztok! Lizzie ha végeztél a boncolással áthoznád a koponyát hozzám?
Lizzie: Persze! Nemsokára végzek!
Blondie: Oké akkor várom!
Egy fél órával később...
Lizzie: Meghoztam a koponyát!
Blondie: Szuper! Letennéd oda?
Lizzie: Persze...
Blondie: Én pedig próbálok arcot varázsolni a koponyának! Oké kész van... Máris van egy eltűnt személy!
Lizzie: És ki az?
Egy bizonyos Lord Hunt nevű 31 éves vadász.
Lizzie: De vajon ki akarhatta kinyírni?
Blondie: Hát csoda volna ha ezt én deríteném ki ezért van Holly és Apple! :)
Lizzie: Igaz! Viszont most megyek és iszok egy kávét!
Blondie: Oké
Apple irodájánál...
Holly: Szia Apple! Máris vannak gyanusítottaink!
Apple: Tényleg?
Holly: Igen menjünk is a kihallgatóba!
Apple: Oké és ki az első számú gyanusítottunk?
Holly: A vadász fiútestvére aki többször próbálta eltenni láb alól
Apple: Vadász volt?
Holly: A jelentésben ez áll...
A kihallgatóban...
Holly: Igaz hogy többször megpróbálta eltüntetni a testvérét?
A vadász testvére: Igen! Egy önző és nagyképű ember volt. Mindig mindenki őt dicsőítette amiért nagy vadakat is könnyen elfogott.
Holly: Szóval az indíték már megvan...
A vadász testvére: Nagyon irigy voltam rá de nem öltem volna meg! Max bezártam volna valahova!
Holly: És hol tartózkodott akkor amikor a testvérét megölték?
A vadász testvére: Épp egy erdei sétán voltam a feleségemmel
Apple: És kivel volt még barátságban a testvére?
A vadász testvére: A gonosz királynővel!
Holly: Értem... Most elmehet köszönjük hogy itt volt!
Apple: Mi? De egyértelmű hogy volt rá indítéka!
Holly: De éreztem hogy nem ő volt a tettes! Túl felháborodottan fogadta...
Apple: Szóval te csak így az érzéseidre hallgatsz?
Holly: Én ilyen vagyok!
Apple: Viszont akkor beszélnünk kell a gonosz királynővel!
Holly: Az nem Dexter barátnőjének az anyukája?
Apple: De
Holly: Beszéltem az irodával a királynőt nemsokára ide rendelik...
A kihallgató teremben...
Holly: Üdvözlöm felség! Fel kell tennünk pár kérdést a vadászával kapcsolatban!
Gonosz Királynő: Mi másért hivattak volna... Mit akarnak tudni?
Apple: Maga tényleg jó kapcsolatban állt az áldozattal?
Gonosz királynő: Igen... Fáj is hogy meghalt! :(
Apple: És hol volt amikor a vadászt megölték?
Gonosz királynő: Hát ki emlékszik már arra hogy mit csinált öt nappal ezelőtt?
Holly: Hát mondjuk a maga előtti gyanusítottunk...
Apple: Akkor nincs alibije?
Gonosz királynő: Nincs!
Holly: Köszönjük elmehet!
A királynő távozik...
Apple: Hát nem volt valami bánatos a vadász halála miatt...
Holly: A királynő szerintem is gyanús... Mintha valamit titkolna!
Apple: Ezt most én is így érzem!
A johnson intézetben...
Dexter: Szia Apple!
Apple: Hello! 
Dexter: Rózsakukacokat találtam a holttesten ami arra utal hogy halála előtt olyan helyen volt ahol sok rózsa terem
Apple: Mint a királynő kertjében! Most mennem kell!
FBI Holly irodája...
Apple: Szia Holly!
Holly: Szia! Te meg miért futottál idáig?
Apple: Tudom ki a tettes!
Apple és Holly elmentek a királynő kastélyához
Apple: Maga volt a tettes!
Holly: Mostmár midnent tudunk! Nem tudná miket lehet megállpítani a rózsakukacokból!
Gonosz királynő: Tényleg én voltam bár nem gondoltam volna hogy valaha is rájönnek! Pedig a nyomokat tökéletesen eltüntettem
Holly: Hát talán mégsem olyan tökéletesen! És miért tette ezt?
Gonosz királynő: Szerelmes voltam belé de ő csak egy másik nőről áradozott! Nem bírtam már inkább végeztem vele!
Apple: Ezt akkor sem így kellett volna megoldani!
Holly: Mostmár úgyis mindegy! Ezennel letartóztatom a vadász megölésének vádjával! Joga van hallgatni bármi amit mond felhasználható ön ellen a bíróságon! 
Holly bevitte a királynőt egy női börtönbe majd meghívta Apple-t egy koktélra a bárba.
Raven ekkor megjelent a Johnson intézetben...
Raven: Rács mögé jutattátok az anyámat!
Dexter: Sajnálom de megölt egy embert!
Raven: Akkor is! Hisz benne van a nevében hogy gonosz! Ölni mindig is fog embereket!
Dexter: Akkor is a rácsok mögé kellett juttatnunk! Te szeretnéd ha több embert is meggyilkolna?
Raven: Nem... És végül is igazad van... Hisz te is csak a munkádat végzed...
Dexter: Igen és tényleg sajnálom!
Raven: Én is...
Dexter: Szeretnél vacsizni a város legjobb éttermében? Utána pedig hancúrozhatnánk egy kicsit a lakásomban... :D
Raven: Persze! Menjünk! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése