2015. március 21., szombat

EAH - Halottkémek Akcióban - 15. Fejezet - Csillogó csontok

FBI Iroda
Holly: Szia Apple!
Apple: Szia!
Holly: Találtak egy régebbi hullát North Witch-ben már csak a csontjai maradtak meg
Apple: Értem
Holly: Viszont a csontok valami folytán zölden csillognak
Apple: Ez érdekes de meg kell néznem úgyhogy menjünk is el a tetthelyre!
Holly: Oké
Holly és Apple ekkor beszállt a kocsiba
Holly: Na és hogy vagy?
Apple: Hát mostanában eléggé szét vagyok csúszva ha a munkámmal foglalkozok akkor Daringgal nem tudok annyit lenni ha meg Daringgal vagyok akkor meg a munkámat nem tudom rendesen elvégezni :/
Holly: Értem...
Apple: Fel kéne vennem egy gyakornokot aki néha elvégzi a munkámat!
Holly: Mármint egy olyasvalakit akinek te dirigálsz?
Apple: Igen. Kapna feladatokat meg segítene a nyomozásban is
Holly: Hát te tudod viszont most ideértünk úgyhogy pattanj ki a kocsiból!
A tetthelyen
Apple: Az áldozat teljes csontozata csillog ez a hulla már tényleg régi lehet már rég lebomlott csak a csontjai vannak már meg
Holly: Értem... Na és meg tudod mondani hogy mitől csillog?
Apple: Nem de majd Dexter igen! ;) Viszont most kérem szállítsák át a holttestet a Johnson intézetbe!
Johnson Intézet
Apple: Szia Blondie! Megjött már a hulla?
Blondie: Igen megjött!
Apple: És rekonstruáltad már a koponyát?
Blondie: Igen az áldozat egy bizonyos Lena Linch
Apple: Foglalkozása?
Blondie: North Witch egyik éttermében volt pincérnő egy hónapja jelentették be az eltűnését
Apple: Oké köszi amúgy ma fogom kiválasztani a gyakornoki állásra a jövendőbeli tanítottamat a jelentkezők közül!
Blondie: Lesz gyakornokod?
Apple: Igen mostmár muszály mert megfulladok a teendőktől!
Blondie: Áhh értem... :) Nos sok szerencsét!
Apple: Ezt inkább a jelentekzőknek kívánd! :D
Apple ekkor kiment Blondie technikai laborjából
Dexter: Szia Apple!
Apple: Szia tudod már hoyg mitől csillognak a csontok?
Dexter: Igen ugye egy bánya közelében találtátok meg
Apple: Igen
Dexter: A kristályok rátelepedtek a csontokra majd megszilárdultak ezért ilyen csillogó a csontozat az áldozat kb egy hónapja hallhatott meg mert a csontozatra nagyon rátelepedett a kristály anyag
Apple: És mivel lehetne azt leszedni? Mert így még a halál okát sem tudom megállapítani :/
Dexter: Kérdd meg a gyakornokaidat! Egy próbát megér! Vajon mennyire rátermettek?
Apple: Te honnan tudod?
Dexter: Nem hinnéd mennyire gyorsan terjednek a hírek :D
Apple: Viszont az ötlet jó!
Apple ekkor behívta az összes gyakornok jelöltet az intézetbe és kiadta a feladatot vagyis hogy távolítsák el a hulláról a csillogó részecskéket.
1 órával később
Lita: Készen is vagyok!
Apple: Szuper! Nagyon köszönöm ömmm mi is a neved?
Lita: Lita Lindorm vagyok
Apple: Jó munkát végeztél! A többiek úgy látom még mindig vesződnek a kristályok leszedésével!
Lita: Szerintem könnyű volt!
Apple: Azt látom! :)
Holly: Apple! Vannak gyanusítottink!
Apple: Oké megyek!
Holly és Apple ekkor beszállt a kocsiba és elkezdtek beszélgetni
Holly: Na hogy állsz a választással kapcsolatban?
Apple: Egyedül csak egy jelentkező volt képes leszedni a csontokról a csillogó kristály részecskéket
Holly: Na az jó! Legalább nem kell nagyon dilemmáznod a választáskor
Apple: Ezt hogy érted?
Holly: Neked a legjobb kell nem?
Apple: Ez milyen igaz!
Holly: Na de most ideértünk!
A kihallgatóban
Holly: Nos ön ugye Lena barátja Mitch
Mitch: Igen
Holly: Szerette Lenát vagy csak játékszer volt számára?
Mitch: Hogy mondhat ilyet?
Holly: Csak a stílusára gondoltam amolyan nagyfiúnak tartja magát nem?
Mitch: Jó nagy az arcom de Lenát szerettem!
Apple: Aha na hol volt a halálesetkor?
Mitch: Bringáztam az erdőben
Holly: És tudja ezt valaki igazolni?
Mitch: Nem mert egyedül voltam
Holly: Oké köszönjük most elmehet de kérem az ügy lezárásáig ne menjen ki az országból!
Mitch Lena fiúja ekkor kiment a kihallgatóból
Apple: Na nekem mennem kell! Most jelentem be hogy kit választottam ki a gyakornokomnak!
Holly: Oké én pedig utána nézek még pár dolognak
Holly ekkor kiment az épületből és elment Lena lakásához hogy kérdezősködjön a szomszédoktól ám a társasház egyik oldalán látta hogy veszekedik két ember lopakodva odament és hallgatózni kezdett. A két ember arról veszekedett hogy Lenát jobban el kellett volna tüntetniük még egy hónappal ezelőtt hogy ne találjanak rá. Holly mindent hallott és felhívta az FBI-t hogy jöjjenek ki és hozassák be őket a kihallgatóba. Az FBI emberei ki is jöttek és elvitték a két férfit. Holly pedig elment Apple-ért hogy elmenjenek a kihallgatásra.
Egy fél órával később
Holly: Szia Apple! Gyere szállj be! Kihallgatunk még két embert!
Apple: Oké
Holly ekkor mindent elmondott Apple-nek a kocsiban.
Holly: Nos ennyi volt na és ki lett a gyakornokod?
Apple: Egyértelműen Lita! Különös képességei vannak és nagyon precíz! Ilyen segítség fog nekem kelleni!
Holly: Az jó :) Na de ide is értünk
Holly és Apple ekkor kihallgatták a két férfit. Kiderült hogy ezért ölték meg Lenát mert a fiúja segített a rendőröknek börtönbe vitetni az apjukat. Azt mondták hogy azért ölték meg Lenát hogy a pasija Mitch tanuljon az esetből. A bevallásuk alapján Holly ekkor letartóztatta a két férfit és odaadta őket a rendőröknek azok pedig bevitték őket a börtönbe.
Holly: Na ennek az ügynek is vége!
Apple: Ja! És még a gyakornokom is tudott benne segíteni!
Holly: Az elmondásaid alapjén Lita jó segítőd lesz! ;)
Apple: Szerintem is!
Holly: Elmegyünk koktélozni? Tegnap azt mondtad hogy most több ideig tudsz majd maradni!
Apple: Igen tudom és megyek is! :D
Holly: Oké! :D
És mint minden ügy végén Holly és Apple ekkor elmentek koktélozni a "White Horse" bárba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése