2015. március 20., péntek

EAH - Halottkémek Akcióban - 14. Fejezet - A ranglista alján

FBI Iroda
Apple: Szia Holly!
Holly: Hello! 
Apple: Na? Van valami új ügy?
Holly: Igen
Apple: Hogy tudtam! :D
Holly: Hallottad hogy a Charming királyi család legidősebb örökösét meggyilkolták?
Apple: Igen mostanában csak erről szól a TV!
Holly: Szóval hallottál róla nos mi fogunk nyomozni az ügyben!
Apple: Oké
Holly: Ja és a hulla már a Johnsonban van! Beviték a helyszínről.
Apple: De nem kellett volna kimennünk a tetthelyre?
Holly: De igen csak a paparazzók biztos körül álltak volna az pedig nagyon idegesítő tud lenni
Apple: Nos jó na de most megyek a Johnson Intézetbe!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia Apple te tudod hogy is történt a haláleset pontosan?
Apple: Persze a TV-ben élőben vetítették le amikor a herceg és a jegyese végigvonult a palota előtt
Aztán a magasból egy golyó eltalálta a herceget a válla környékén
Lizzie: Értem... Kiderült hogy a hercegnek agydaganata volt 
Apple: Tényleg?
Lizzie: Igen és valószínüleg csak egy fél évig éllt volna már!
Holly: Apple! Megtudtuk hogy milyen golyó találta el a herceget!
Apple: Na és milyen?
Holly: Egy vadászpuska és azt is tudjuk hogy a palotába rendelték meg dísztárgynak!
Apple: Szóval egy olyan ember a gyilkos aki vagy a palotában dolgozik vagy pedig ott lakik
Holly: Igen! Halgassunk ki mindenkit a palotából!
Apple: Hát az hosszú lesz!
Holly: De a végén majd elkapjuk a gyilkost!
A kihallgatóban
Apple és Holly ekkor kihallgattak mindenkit a palotából de utoljára maradt a herceg testvére Nicolas
Holly: Nos ugye ön következett volna a testvére után a trónon?
Nicolas: Igen
Holly: Látom nem valami szomorú a halála miatt!
Nicolas: Szomorú? Hogy lennék az hisz én következek most a trónon! Most szórakoznak velem? 
a bátyám mindig azzal dicsekedett hogy ő hamarabb lesz király!
Holly: Szóval indítéka máris van! Szuper!
Nicolas: De nem öltem meg!
Apple: Hol volt a halál beálltakor?
Nicolas: A lakosztályomban
Apple: És tudja ezt valaki igazolni?
Nicolas: Igen a bejárónő Julienne
Holly: Nos köszönjük hogy eljött! Viszlát
Nicolas herceg ekkor kiment a kihallgatóból.
1 órával később
Holly: Megtudtam valamit!
Apple: Na és mit?
Holly: Hogy Nicolas herceg hazudott! Az a bejárónő már 2 hete kivett szülési szabadságot!
Apple: Hmmm... Kíváncsi vagyok Nicolas reagálására
A kihallgatóban
Holly: Egy nyomozás félrevezetése nagyon nagy bűn! Tisztában van ezzel Nicolas?
Nicolas: Miből gondolják hogy én tettem?
Apple: Nos Julienne a takarítónő már két hete nem is dolgozik a kastélyban szóval maga hazudott és kíváncsiak vagyunk arra hogy nem hazudott-e valami másban még esetleg? Például hogy megölte?
Nicolas: Most komolyan azt hiszik hogy lelőnném a testvéremet egy vadászfegyverrel?
Holly: Nem is mondtuk hogy mivel lőtték le!
Nicolas: Ajjaj...
Holly: Maga egyre és egyre gyanúsabb! Jobb ha elmondja hogy mit tett!
Nicolas: Jó oké oké... Maguk nem tudják milyen a ranglista alján lenni! Elegem volt már abból hogy minden a koronázásával volt tele a TV a magazinok már mindenhol ez ment! Aztán a testvérem mindennek a tetejében még dicsekedni is kezdett. Felmentem hát a palota egyik szintjére odaálltam az ablakhoz és lelőttem.
Holly: Hát ez nem volt valami jó döntés! Így már nem igen éri el a célját!
Apple: Pedig nem sokat kellett volna várni arra hogy ön következzen a sorban!
Nicolas: Ezt hogy érti?
Apple: A hercegnek agydaganata volt csak egy fél évig élt volna már 
Nicolas: Tessék???? Mit tettem?? (mondta sírva Nicolas)
Holly: A meggondolatlanság sok bajt szül! Viszont most letartóztatom a herceg megölésének ügyében!
Holly ekkor átadta a gyilkost a rendőröknek azok pedig bevitték a börtönbe.
Apple: Most akkor ki fog következni a trónon?
Holly: Egyenlőre még nem tudjuk de tárgyalások folynak ez ügyben
Apple: Értem... Na megoldottuk az ügyet!
Holly: Ja! :) Megyünk koktélozni? :D
Apple: Most nem lehet mert moziba megyünk Daringgal de holnap ráérek! ;)
Holly: Oké!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése