2015. március 17., kedd

EAH - Halottkémek Akcióban - 11. Fejezet - Nyaralás és hullák

FBI Iroda
Apple: Szia Holly!
Holly: Szia Apple! Új ügyünk van!
Apple: Szupi!
Holly: Viszont most pakolj mert a trópusokra megyünk!
Apple: Hogyhogy?
Holly: Egy Tükörtengerparti halálesetet kell megoldanunk
1 órával később
Apple: Oké Holly készen vagyok és mindent bepakoltam!
Holly: Én is! Irány a Trópusi Tükörpartok szigete!
A szigeten
Apple: Hű itt minden olyan szép!
Holly: Ja :) 
Apple: Viszont itt a hulla
Holly: Éééés helyben vagyunk :D
Apple: Nos a medencecsont alapján az áldozat férfi volt úgy 20-22 éves több lőtt seb van a vállon a lövések miatt hallhatott meg
Holly: Értem... Na de meg is jöttek a helyi rendőrök! Kérem vigyék a laborba!
Apple: Itt hol van a labor?
Holly: Majd ők elvisznek! ;)
Apple: Oké
A laborban
Minna: Jó napot Holly és Apple ügynök! Én Minna Flowers vagyok az intézmény igazgatója és egyben informatikai szakértője
Holly: Jó napot!
Apple: Jó napot bár én nem vagyok ügynök csak csontszakértő a Johnson intézetből
Minna: Maga végig ilyen lesz?
Apple: Dehát milyen?
Minna: Inkább hagyjuk... Nos rekonstruáltam az áldozat koponyáját a neve pedig Nicolas Sparks
Apple: Foglalkozása?
Minna: Pultos volt a strandon a hideg italoknál
Apple: Oké
Minna: most pedig szeretném bemutatni az ügyben dolgozó munkatársaikat!
Holly: Mutassa csak! :)
Minna: Nos Natalia a biológusunk Billy pedig a belsőségekkel foglalkozik
Apple: Köszönjük
Minna: Nincs mit! Na de nekem mennem kell viszlát!
Apple: Viszlát
Holly: Viszlát
Apple: Nos Billy megállapított már valamit az áldozat belsőségeiből?
Billy: Ami azt illeti igen a szájában egy gombafajta spóráit találtam aminek részei csakis csak a Mese folyónál találhatók meg tehát ott került a szájába a halála előtt a spóra
Apple: Akkor a "Mese Tó"-nál ölték meg
Billy: Igen
Natalia: Én pedig lárvákat találtam a hullában és megállpaítottam hogy az áldozat kb. 5 napja lehet halott
Apple: Oké! Mindenkinek köszönöm a kutatását! Ügyesek voltak! :)
Natalia: Szívesen! :)
Billy: Igazán nincs mit! :)
Holly: Na gyere Apple máris vannak gyanusítottaink!
Apple: Oké megyek! 
A kihallgatóban
Holly: Ön ugye Nicolas barátnője
Barátnő: Igen
Holly: Hol volt a meggyilkolása időpontjában?
Barátnő: Otthon
Apple: Tudja ezt valaki igazolni?
Barátnő: Igen a tesómmal sorozatoztunk
Holly: Oké köszönjük elmehet!
Apple: Mi dehát miért?
Holly: Megérzés! :D Szóval köszönjük hogy itt volt!
Apple: Nem szeretek a megérzéseidre hallgatni...
Holly: Miért eddig sosem csaltak meg az érzéseim!
Apple: Ez furcsa de tényleg igaz...
Holly: Na most fog bejönni Nicolas riválisa
Apple: A kiszolgálásban is lehetnek riválisok?
Holly: Nicolas jó szörfös volt és George a legnagyobb riválisa volt a vizen
Apple: Jaaa így már érthetőbb!
George ekkor bejött a kihallgatóba
Holly: Nos ön ugye Nicolas riválisa volt
George: Igen
Holly: Hol volt a halál beálltakor?
George: Otthon 
Holly: Tudja ezt valaki esetleg igazolni?
George: Nem
Holly: A viszályaikról videók is készültek úgy látszik maga tényleg nem szerette Nicolast
George: Ez igaz! Minden jó mutatványomat ellopta 
Holly: Ezt hogy érti?
George: Mindig kifigyelte amikor új trükköt csináltam és a nyilvánosság előtt meg ő villogott vele
Apple: Amolyan csaló volt?
George: Igen 
George ekkor suttogva ezt mondta
George: Hamarabb kellett volna megölnöm
Holly: Ugye tudja hogy több száz mikrofon van ebben a kihallgatóban
George: És?
Apple: És maga bevallotta a gyilkosságot és mi hallottuk
George: Jajj nemár
Holly: Kicsit hangosan gondolkodott mind1 ezennel letartóztatom Nicolas Sparks megölésének ügyében!
Holly ekkor átadta a tettest a rendőröknek azok pedig bevitték a börtönbe.
Apple: Ez nem semmi!
Holly: Mi?
Apple: Ez volt az eddigi legkönnyebb ügyünk!
Holly: Ja ez az ember nem volt komplett :D Viszont akkor most több időnk lesz szétnézni a városban és fürödni!
Apple: Ja! :D Menjünk pancsizni!
Holly: Oké!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése