2015. március 16., hétfő

EAH - Halottkémek Akcióban - 10. Fejezet - Církuszi elefánt

FBI Iorda
Apple: Szia Holly!
Holly: Hello Apple! Meggyógyultál?
Apple: Igen! :) Milyen volt a tegnapi ügy nélkülem?
Holly: Hát nem olyan jó... De a lényeg hogy itt vagy!
Apple: Ja :)
Holly: Na de új ügyünk van úgyhogy menjünk is a tetthelyre!
Apple: Oké
A tetthelyen
Holly: Ezen meg mi ment át?
Apple: Nem tudom de a földbe döngölte! Ez a hulla teljesen lapos a hasi részeknél!
Holly: Vajon mi ment át rajta?
Apple: Nem tudom viszont a medencecsont alapján az áldozat nő volt úgy 24-26 éves és nem látok rajta más halálra utaló sérüléseket ezen a nőn tényleg valaki átgázolt valamivel!
Holly: Hát nem kocsiguminak tűnik...
Apple: Mind1 kiderítjük! Viszont ehhez kérem szállítsák át a hullát a Johnson intézetbe!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia Apple! Jó látni! :) Meggyógyultál?
Apple: Igen Lizzie és köszönöm a kérdésedet :) De dolgozni jöttem be szóval megjött már a hulla?
Lizzie: Igen megjött! A gyomortartalma alapján nagyon sok bió dolgot és zsírszegény ételt fogyasztott tehát nagyon vigyázott az alakjára!
Apple: Értem 
Blondie: Sziasztok!
Lizzie: Szia Blondie!
Apple: Hello!
Blondie: Apple meg is jöttél?
Apple: Nos igen :)
Blondie: Látom jobban érzed már magad
Apple: Igen viszont most koncentráljunk az ügyre!
Blondie: Okéééé... Nos rekonstruáltam a koponyát és az arc alapján megkerestem az eltűnt személyek közül 
Apple: Na és ki az?
Blondie: Nos ő Nicki Palone a híres légtornász a "Tündérmese Církusz"-ból ez egy vándorcírkusz amely az egész világot bejárta már
Apple: Szóval egy híres ember...
Blondie: Igen pár mutatványán még én is ott voltam és elég rossz tudni hogy mi történt vele :/
Lizzie: Várjunk csak! Církusz?
Apple: Igen Lizzie ott dolgozott!
Lizzie: Hát persze! Minden járművel összevetettem az áldozaton levő nagy benyomódott részt viszont állatokéval nem és a církuszokban milyen nagy testtömegű állat szokott lenni?
Apple: Egy elefánt volt a gyilkos fegyver!
Lizzie: Pontosan!
Blondie: Na ilyen sem volt még!
Holly: Apple! Máris vannak gyanusítottaink!
Apple: Oké megyek!
Holly: Nos az első számú gyanusítottunk az az ember aki az elefánttal szokott fellépni a církuszban
Apple: Oké
A kihallgatóban
Holly: Nos ön ugye az elefánt tulajdonosa
Tulaj: Igen
Holly: És milyen kapcsolatban áll az áldozattal?
Tulaj: Hogy őszinte legyek sosem voltunk jóban
Holly: De miért?
Tulaj: Kezdettől fogva rivalizáltunk hogy vajon melyikünk a jobb a szakmában
Holly: ÁÁÁ értem... És hol volt a halál beálltakor?
Tulaj: Otthon filmeztem
Apple: És tudja ezt bárki is igazolni?
Tulaj: Nem mert egyedül lakom
Apple: Hát az szar ügy mert eddig magának van eddig indítéka arra hogy megölje
Holly: Mind1 elmehet! Majd ha szükségünk lesz önre visszahívjuk az ügy lezárásáig pedig ne menjen el a városból!
Tulaj: Hova is mennék...
Az elefánt tulajdonosa ekkor kiment a kihallgatóból
Holly és Apple kihallgattak mér pár embert de senkit sem találtak olyan titkolózósnak mint az elefánt tulaját
Holly: Dexter hívott! Menjünk be a Johsnonba!
Apple: Oké
Johnson Intézet
Dexter: Sziasztok!
Apple: Hello!
Holly: Szia!
Dexter: Nos az áldozat ruháján DNS mintát és csillámport találtam
Apple: És?
Dexter: Ez arra utal hogy csakis az elefánt tulajdonosa lehet a gyilkos!
Holly: És ezt a következtetést mire alapoztad?
Dexter: Arra hogy az elefánt tulajának az imidzsévé vált hogy nagyon becsillámporozza a kezeit és azért voltak DNS minták a ruháján mert azelőtt hogy átment rajta az elefánttal biztos lelökte a földre ám csak akkor tudjuk ezt bizonyítani ha DNS mintát szereztek a tulajtól!
Apple: Meg lesz! ;)
Apple ekkor DNS mintát vett a tulajtól bár az nagyon ellenkezett majd bevitte Dexternek a laborba
Dexter: A DNS minták egyeznek!
A kihallgatóban
Holly: Mostmár tudjuk hogy maga volt a tettes! Kérem ne nehezítse meg a dolgunkat és mondjon el mindent!
Tulaj: Nos az egész úgy kezdődött hogy felajánlották Nickinek hogy szerződést kötnek vele a világhírű "Nagy Církusz"-ba és híresebb lesz mint valaha ezzel pedig véget ért volna a viszályunknak azzal hogy ő a jobb az szakmában én nem akartam ekkora égést és megtettem
Apple: Vagyis megölte...
Holly: Hogy maga milyen szemét! Ott volt még előtte az élet és híres lehetett volna maga pedig ezt tette 
Tulaj: Nem sajnálom amit tettem!
Apple: Akkor azt biztos fogja sajnálni amikor bekerül a börtönbe maga rohadék!
Holly letartóztatta az eleánttal fellépő férfit és átadta a rendőröknek azok pedig bevitték a börtönbe.
Holly: Elmegyünk megint koktélt inni?
Apple: Most nem haza kell mennem mert Daring vacsit főzött nekem és már biztos vár!
Holly: Tud főzni?
Apple: Igen :) 
Holly: Nos nembaj! Érezzétek jól magatokat! :)
Apple: Köszi!
A két lány ekkor hazament ezután a fárasztó nap után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése