2015. március 7., szombat

EAH - Halottkémek Akcióban - 1. Fejezet - Kezdetek

FBI Iroda
Miss Duchess: Holly nyomozó! Soronkövettem eddig munkásságát és azt gondolom nagyon ért a szakmájához! Viszont meg kell tanulnia csapatban dolgozni ezért adok maga mellé egy kutató csoportot és egy társat.
Holly Ügynök: Nos köszönöm a dícséretet, igazán megtisztelő!
Miss Duchess: A társa 14:00-kor érkezik meg a reptérre a San Diego-i ásatásáról! Kérem menjen el érte!
Holly Ügynök: Igen is asszonyom!
Miss Duchess: Ez a beszéd! Viszont most bemutatnám a kutató csoportját!
Nos ő itt mellettem Blondie Lockes ő foglalkozik az elektronikai dolgokkal és a rekonstruálással!
Ez a kedves fiatalember itt Dexter Charmin ő a biológiai részlegen lesz, valamint lesz egy pszichológus is a csapatban vagyis a rózsaszínke itt mellettem C. A. Cupid. Most pedig kérem menjen a társa elé!
Holly Ügynök: Igen is!

Holly pedig elindult a reptérre.
Holly: Szóval Duchess azt mondta hogy az illető piros kiskabátot fog viselni... Á ott van! Most szállt le a gépről. 
Holly odament Apple-hez és üdvözölte.
Holly: Isten hozta az Ever After High világában! Ön lesz a társam a nyomozásokon!
Apple: Jó napot! Duchess már beszélt magáról!
Holly és Apple a kocsiban beszélgetni kezdtek és rájöttek hogy nagyon sok mindenben hasonlítanak egymásra. Megbeszélték hogy mostmár tegezni fogják egymást.
Holly: Most pedig elviszem a "Lady Johnson Intézet"-be ahol dolgozni fog és bemutatom a munkatársainak!
Apple: Már nagyon várom! Amúgy az hogy társak vagyunk azt is jelenti majd hogy a helyszínekre is ki fogok menni veled? 
Holly: Igen :)
Apple: Az jó lesz!
Holly: Nem mindig! Az oszló hullák látványát én sokszor inkább mellőzném! xD Te nem találod undorítónak a hullákat?
Apple: Én nem! Hiszen csak hullák!
Holly: Bár én is így tundék gondolkodni... :) Na de most megérkeztünk!
A lányok bementek az intézetbe...
Holly: Sziasztok! Szeretném bemutatni társamat és egyben a ti kollegátokat "Apple White"-ot a csontszakértőt!
Apple: Sziasztok! Remélem jól együtt tudunk majd dolgozni!
Holly tehát mindenkit bemutatott Apple-nek egyenként és szépen mindenki megismerte egymást.
Holly: Most pedig hazaviszlek már biztos fáradt vagy a replőzés miatt!
Apple: Igen kimerítő volt! 
A lányok tehát odaértek Apple otthonához és Apple meghívta Hollyt egy kis teára, tea közben pedig beszélgetni kezdtek.
Apple: Milyen rég voltam itthon! Mindig voltam valami ásatáson vagy körúton!
Holly: Ilyen sok mindent csináltál?
Apple: Igen :) elfoglaltam magam...
Holly: Majd mesélj még az életedről később is mivel nekem most mennem kell.
Apple: Oké! Majd még beszélünk!
Holly felvette a kabátját, elköszönt majd hazaindult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése