2015. március 7., szombat

EAH - A Farkaskód - 9. Fejezet

Cerise felkelt. Átment Blondie szobájába és elkezdtek beszélgetni kalandjaikról. Cerise megköszönte Blondie-nak hogy társa volt és hogy mindenben segített neki. Ezután a két lány lement reggelizni a mesebédlőbe. A lányok épp ettek mikor odaült melléjük a hókirálynő lánya Emily Winter. Sziasztok! üdvözölte őket Emily. Te ki vagy? kérdezte Cerise. Én Emily vagyok és remélem nem baj hogy ide ültem, de ha esetleg igen akkor elmegyek mondta Emily. Nem dehogy! Maradj csak! mondta Cerise.
Mesélj magadról! Még nem láttunk itt a suliban! mondta Blondie. Én egy új diák vagyok ezért nem láttatok még eddig itt mondta Emily. Mi majd segítünk beilleszkedni! mondta Blondie. Nagyon köszönöm lányok! - válaszolta Emily. Cerise és Blondie elhívták magukkal Emily-t hogy bemutassák a barátaiknak. Mindenki Emily köré gyűlt és kérdezgették. És te kinek a lánya vagy? kérdezte Cupid. A külseje alapján szerintem egy kedves kis hótündér lánya lehet mondta Cedar. Nos ez nem igazán így van! szólt közbe Emily. Hát akkor meg kinek a lány vagy? kérdezte Cupid. Hááát... Nos... én a hókirálynő lánya vagyok. Ez komoly?! Futás!!! ordította el magát Dexter. Ezzel mindenki fejvesztve szaladt el Emily közeléből a mesebédlőben. Cerise és Blondie viszont ott maradtak Emilyvel. Mi a baj? kérdezte Cerise. Hát hogy mindenki elfutott előlem pedig nem is akartam őket lefagyasztani! - válaszolta Emily. Nem szép dolog volt tőlük hogy ezt tették pedig nem is ismernek! - mondta Blondie. Igen! Nem olyannak nézel ki aki rosszat akarna a másiknak mondta Cerise. Köszönöm hogy
vigasztalni próbáltok. Olyan jó hogy máris ilyen jó barátokra leltem! mondta Emily. Ezután a lányok összehívták barátaikat és elmondták hogy Emily nem árt senkinek. Végre mindenki megértette ezt és befogadták maguk közé Emily-t. Így lett Emily Winter az Ever After High legújabb tanulója!

És hogy mi történik majd ezután? Olvasd el a nemsokára megjelenő következő fejezetet és megtudod! Addig is viszlát! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése